בואו להכיר את ניצן נינה גולדנברג

רעבים ברעבך
רעבים ברעבך

#שואלים_ברעבך מארחים את ניצן נינה גולדנברג

אז היי, שלום לכם.🌺🙂

אני ניצן, בת 34, חד הורית, גרה עם החד קרן שלי, בת ה6, בקרית אונו ומשתדלת להתפרנס מעבודה במטבח.

עסקתי בשירות לקוחות במשך 8 שנים ולפני 5 שנים אמי עזבה את העולם הגשמי, מה שעשה טלטלה רצינית בכל מה שהכרתי בחיי והחלטתי שאני חייבת לעסוק באהבה האמיתית שלי שבתמציתה היא אוכל, טעמים, אירוח ואנשים שמחים.

למדתי בישול בביהס בישולים בדרום תל אביב ויצאתי לדרך חדשה. עזבתי את המשרד והתחלתי לעבוד במטבח ואני מודה לעצמי כל בוקר כשאני קמה שזה מה שבחרתי לעצמי להיות.

אני מתפקדת כבר 3.5 שנים בתור סו שף, עוזרת אישית וחברה טובה לאחד מוכשר כמו שד שאני מעריצה את האדמה הקולינרית שהוא דורך עליה, השף עידו זרמי שאיתו אני עושה אירועים פרטיים, סדנאות, ארוחות שף וסיורים קולינרים. הוא המנטור שלי ובלעדיו לא יודעת איך הדרך שלי בעולם הזה הייתה מתפתחת.❤

בימים אלו מצאתי את עצמי נוסעת לעבוד במסעדת חממת הסחלבים (כן, זה ליד ירושלים) רק כדי לעבוד עם אנשים שאני מאוד אוהבת ולעשות סרוויס באווירה של בית.
מחפשת כרגע את המקום החדש שאוכל לקרוא לו בית ולהתפתח בו מקצועית.

עבדתי עם שפים מדהימים מהארץ והעולם.

בתור מישהי שנאבקת במשקל רוב חייה (משקל שיא של 90 קג וירידה כוללת של מעל 30 קג במהלך השנים האחרונות) וגרגרנית מן השורה הראשונה אני משתדלת למצוא איזון בין הבריא לשובב ומנסה ליצור מנות שפונות גם ללב שלי וגם לערכים התזונתיים שהגוף שלי צריך.

כרגע אני צורכת תזונה שדומה בעיקר לקיטוגני.

אני אוהבת לאכול בחוץ ואם אפשר כמה שיותר.
אני תמיד אעדיף לשבת על הבר.
עם השנים הפכתי להיות מאוד ביקורתית כלפי אוכל שאני צורכת בחוץ ויש בזה גם שלילי וגם חיובי.

אני בעלת הפרעות קשב וריכוז (נוף מוכר במטבח), הפרעת וויסות חושי ומזה כמה שנים סובלת מהתקפי חרדה.

לא סיימתי תיכון, ובגיל 16 יצאתי לעבוד כמלצרית.
הפחד הגדול שלי מהיכולת שלי לצרוך מידע ולשמר אותו בגלל היכולות הלימודיות שלי לפעמים מונע ממני לשאוף גבוה ולעתים משתק אותי.

הבת שלי, המבריקה שלי, היא החברה הכי טובה שלי והיא נותנת לי דרור להגשים את עצמי בסבלנות אין קץ. היא תמיד מבינה כשאני צריכה להתמסר לפרוייקט והיא מספרת לי ולאחרים כמה שהיא גאה באמא שלה.
היא הלב שלי והמתכון הכי טוב שלי.

אני חיה, נושמת ומתרגשת מאוכל.
שירות טוב מחרמן אותי.
ביס מושלם יכול לגרום לי לבכות.

אז הנה אני…

מוכנים? AMA.

Nitsan Nina Goldenberg
Nitsan Nina Goldenberg