טיול בשוק מחנה יהודה – Shoval Chiprut

Shoval Chiprut
Shoval Chiprut

אז גם אני הלכתי לשוק מחנה יהודה לעשות סיור קולינרי, זה היה סיור עצמאי ואת ההמלצות לקחתי מהחברים פה בקבוצה שכבר היו לפני, כמובן שלא הספקנו הכל (יומיים שלמים, תאמינו לי שניסינו!) אבל מה שהספקנו היה פשוט מדהיםםםםם!
להלן התוצאות:
מאפיתי- מאפה מלוח של 4 גבינות ושום ומאפה מתוק עם קרם בורלה במעטפת של קרנאץ קרמל. שניהם היו פשוט מצויינים, המתוק היה יותר מיוחד כי לא יצא לי לטעום משהו כזה לפני.
אישטבח- ישתבח שמו של המקום הזה. מתחרה ראוי על התואר הכי טעים בשוק! לקחנו מאפה ממולא אסאדו בבישול ארוך, מגיע בפנים גם עם פירה הודי, צ'ימיצ'ורי ובצל מקורמל
חצ'אפוריה- לקחנו אצ'רולי גבינות גדול שלא הצלחנו לסיים, מגיע עם כדור חמאה למעלה שנראה כמו כדור גלידה אבל זה אשכרה כדור חמאה, מנה מושחתת וכייפית!

בערב ישבנו בקרייב לאכול ולהשתכר, המלצרים היו פשוט אחים רצח ותרמו ממש לאווירה!! הקוקטיילים מצויינים ותפריט האוכל מגרה בטירוף! ההפתעה של הסיור הזה הייתה ללא ספק צ'יפס שמתובל בשמן כמהין ומעליו יש קונפי ברווז, מיונז שום, פרמזן וטמפורה קריספית. זה היה מושלם ברמות.
עיקריות- אני לקחתי המבורגר עם צ'דר ובייקון טלה, טעים, נחמד, הייתי מנסה משהו אחר מהתפריט.
הבן זוג לקח איזה טאקו בשר חריף (לא הסגנון שלי אז לא טעמתי, הוא עף על זה)
ביום השני:
איש האתרוגים- מיצים מגניבים ומרעננים, קצת כבד יחסית למיץ אבל טעים מאוד (אין תמונה סורי)
כנאף- גולת הכותרת. המקום שהכי חיכיתי לו כל הסיור! ועם כמה שהציפיות היו גבוהות זה פשוט התעלה על כל ציפיה אפשרית! שווה לבוא לשוק רק בשביל זה. לקחנו כנאפה במילוי אסאדו, לא ידעתי אם יזרום לי מעל טחינה עמבה כמו שנהוג אז אמרתי לבחור שמכין לשים מה שהוא היה רוצה לשים לעצמו. שם לי מעל סילאן וטחינה גולמית. איזה גבר. טעים ברמות כבר לא יכולה לחכות לפעם הבאה!!!

נהננו רצח. עד הפעם הבאה. פיס אווט 🤙

ההמלצה הזאת עזרה לכם? מגניב! בדיוק בשביל זה בנינו את האתר. עדיין מחפשים? הנה כמה קישורים שיעזרו:

שוק הפשפשים, שוק הכרמל, שוק התקווה… יש לנו קטגוריה שלמה לטיולים בשווקים, משקים ומעדניות

מתכננים סיור אוכל באשדוד? מבקרים בשוק מחנה יהודה? כאן תוכלו למצוא את כל הטיולים הקולינריים שעשו חברי הקהילה שלנו 

אוהבים את ירושלים? הנה ההמלצות של הקהילה לאוכל בירושלים והסביבה