מי אנחנו

צוות 'רעבים ברעבך'

מנכ"ל

איתי הראל

איתי הראל, מקריית מוצקין, היפה בקריות. עובד, כותב, לומד, מנגן בעל ידע אנציקלופדי על הארי פוטר, באטמן, מכושפות (המקורית, רק המקורית), שיר של אש ושל קרח וגם משחקי הכס, ובעליו הגאה של פיקו (הראשון לשמו). הצטרפתי לקבוצה כשהיא הוקמה, ולא עזבתי אותה מאז.

סמנכ"ל

נמרוד ברנע

נמרוד ברנע, כדורסלן לשעבר, עיתונאי לשעבר, מאמן לשעבר, שחקן מג'יק לשעבר ופודי בהווה. מתכנן את הטיולים בחו"ל סביב מה שיש לאכול ועם הקפה של הבוקר מאשר לקבוצת הפייסבוק יותר מ 1000 אנשים כל יום.
חייב לפתוח כל שבת עם שקשוקה במחבת בחבת ברזל יצוק ולחם מחמצת טרי.

נמרוד ברנע
אדמין

מריאנה אגניוב

מריאנה אגניוב, סטודנטית למדעי המדינה וסוציולוגיה. מאוד אוהבת את המטבח המזרחי למרות שורשים אשכנזיים. חובבת מובהקת של פחמימות, קינוחים ואפיה. בעלת אהבה ענקית ולא מוסברת לבורקסים.
 
אדמין

קרינה ארונין

קונדיטורית במקצוע ומנהלת סניף סטימצקי בפועל.
יש לי סטיה קשה לספרי בישול (חדשים וישנים כאחד) יש לי אוסף מכובד מאוד של של ספרים. בגלל האוסף הנרחב פיתחנו סוג של תחביב. אחת לכמה שבועות בעלי בוחר מתכון מספר ואני מכינה אותו. ככה אנחנו גם משתמשים בספרים וגם פותחים אופקים ומגלים דברים חדשים וטעימים.

אדמין

ירדן בן-דור

ירדן בן-דור, בן 33 מראשל"צ. לא בא מתחום הקולינריה אך עדיין הקולינריה חיה בתוכי: סושולוג וחריפולוג חובב לעת מצוא שאוהב לשחק ולעשות ניסויים הזויים באוכל וחולה על מאכלים טראשים אמריקאים שמכינים ממרכיבים שקשה להשיג בארץ. כמעט כל מאכל חדש שאני מכין דורש הכנה ומחקר מראש ורק כשחקרתי כמה וכמה מתכונים אני הולך ומנסה אותו בפועל ומתלהב מהתוצאה כמו ילד קטן.

ירדן בן-דור
אדמין

נמרוד חן

נמרוד חן, עובד ביום יום כצולל חובב בשר בכל צורותיו ואספן נלהב של צעצועים ופיצ׳רים הקשורים בנושא.

אדמין

טלי קוטונו

טלי קוטונו, 31 (נראית 24, מתלבשת כמו בת 16 ואוכלת כמו ילד בן 5… אבל מי סופר). יוצרת ברמ"ז איברי (חוץ מהקיבה, הקיבה מדברת רק אוכל). חובבת אוכל טעים ומשמין, מבשלת, אופה, מצלחתת, מצלמת, לא שוטפת כלים. תומכת נלהבת של בודי פוזיטיב, מואנה וסרטי קומיקס.

אדמין

רות פסוק

רות פסוק, רעבה משנת 1990. העוגה האהובה עליי היא לזניה.